יום שבת, 22 ביוני 2013

עורך דין פלילי



כיצד לבחור עורך דין פלילי מקצועי?
תחום המשפט כולל מספר תחומי פעילות של עורכי דין, כאשר המרכזיים שבהם הם תחום המשפט האזרחי ותחום המשפט הפלילי. במאמר זה ניגע בנושא של פעילותו של עורך דין מומחה בתחום הפלילי דווקא.
עורך דין פלילי הוא עורך דין אשר תחום התמחותו מאפשר לו לטפל במקרים פליליים כמו למשל, עבירת המתה, עבירות סמים, עבירות מין ועוד. עורך דין פלילי עוסק בייצוג חשודים, נאשמים ונפגעים של מקרים פליליים כאלה ואחרים, וכן אנשי עסקים, עורכי דין ורופאים בגין עבירות צווארון לבן לצורך העניין. תפקידו של עורך דין פלילי הוא לייצג את הלקוח לאורך כל שלבי החקירה והמשפט, החל משלב החשדות, דרך החקירה במשטרה, ועד לבית המשפט במידה והוחלט להגיש תביעה משפטית בסופו של דבר כנגד אותו אדם. השוק רווי בעורכי דין המטפלים בנושאים פליליים, אם כך, כיצד תוכלו לבחור את עורך הדין המתאים לכם ביותר?  

ניסיון וותק של עורך דין פלילי
הפרט הראשון שעליכם לבדוק לפני שאתם שוכרים את שירותיו של עורך דין פלילי הוא הוותק והניסיון שיש לעורך הדין בשוק. חשוב מאוד לבדוק את הוותק והניסיון שיש לעורך הדין בתחום הפלילים, ולא בתחומים אחרים. עורך דין מנוסה וותיק ידע להתמודד עם כל מקרה שיוצג בפניו, ויתכן כי יש מאחוריו שלל רחב של נצחונות.




המלצות על עורך דין פלילי
הפרט השני שחשוב לבחון לפני שבוחרים עורך דין פלילי הוא המלצות. מאחורי עורך דין מקצועי וטוב עומדים לקוחות מרוצים שישמחו להעניק המלצה חיובית. המלצות על עורך הדין יוכלו להנחות אתכם בנוגע לטיב עבודתו של עורך הדין, אופן התנהלותו והיחס שלו ללקוחותיו. אם אחרים היו מרוצים מעורך הדין, סביר להניח כי גם אתם תהיו מרוצים מטיפולו בתיק.

תמחור
לבסוף, כל אחד מאיתנו מגיע עם סכום כסף מסויים אותו הוא יכול להוציא על סיוע משפטי. בידקו את המחירים אשר מציעים לכם עורכי הדין השונים, ובחרו בעורך הדין המעניק לכם מחיר המתאים לכיסכם. זכרו, לא תמיד הזול ביותר הוא גם הטוב ביותר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה