יום ראשון, 29 ביוני 2014

קורס gmat



קורס gmat והבחינה
קורס gmat מיועד למי שמעוניין להתקבל ללימודי תואר שני במנהל עסקים בארץ או בעולם. בחינה זו מהווה תנאי הכרחי להתקבל ללימודים אלה ובארץ יש 16 מוסדות לימוד שיש בהם מסלול לימודים לתואר שני במנהל עסקים. בעולם מוכרת הבחינה על ידי 1700 מוסדות לימוד. ציון בבחינה זו יחד עם ציוני התואר הראשון, ראיון אישי, נסיון תעסוקתי והמלצות יקבע האם יתקבל המועמד או לא, אבל יש לדעת כי לציון בבחינה משקל מכריע לגבי זה.
קורס gmat ומבנה הבחינה
קורס gmat מכין את המועמדים לבחינה הנערכת בשפה האנגלית בלבד והיא מורכבת משלושה חלקים שונים: חלק מילולי, חלק כמותי וכתיבת שני מאמרים בעלי אופי אנליטי. קורס gmat מכין את התלמידים לכל שלושת החלקים אך יש מוסדות לימוד המסתפקים בחלק הכמותי בלבד ולכן יש דגש מיוחד על חלק זה בקורס.



החלק המילולי של הבחינה עוסק בנושאים של הבנת הנקרא ותיקון משפטים הכולל הסקה לוגית. השאלות והתשובות הם באנגלית ובמהלך הקורס מתרגלים טעויות ניסוח נפוצות והמועמדים לומדים לעמוד בלחץ הזמנים של הבחינה.
החלק הכמותי הוא החשוב בבחינה. קורס gmat שם את הדגש על חלק זה שבו מופיעות שאלות באלגברה, חזקות, שורשים גיאומטריים וכדומה. הסיבה שחלק זה מקבל דגש  מיוחד היא שבמוסדות הלימוד בארץ מסתפקים בחלק זה בלבד. קורס gmat מכין את המועמדים לחלק זה בצורה מעמיקה ויסודית על ידי תרגול ולימוד טכניקות למתן תשובות מהירות ונכונות.
החלק של כתיבת המאמרים הוא החלק השלישי של הבחינה. קורס gmat מכין את התלמידים לקראת חלק זה ומלמד אותם את סגנון הכתיבה הנדרש על ידי תרגולים רבים.
מכיוון שבחינה זו היא בחינה אדפטיבית שבה כל נבחן מקבל שאלות ברמת קושי לפי התשובות הנכונות הקודמות שלו ואין אפשרות לתיקון התשובות, הקורס מכין גם לכך.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהיום הרבה אנשים צריכים לעשות קורס GMAT, אני עשיתי קורס GMAT כדי להתחיל תואר שני במנהל עסקים ולעבור לתפקיד ניהולי עם יותר אחריות ועניין.
    אני התחלתי בלימודי הנהלת חשבונות ומספר שנים כמנהל חשבונות. החלטתי כי אני רוצה להמשיך הלאה ולעבור לתפקיד ניהולי אשר יהיה מאתגר, מעניין ויתן לי אחריות יותר גדולה בחברה.
    כאשר פניתי לבוס שלי הוא מאוד שמח לשמוע שזה מה שאני רוצה והוא הציע לי שהחברה תשלם את התואר ותעזור לי במימון ואני אחתום על חוזה אשר מחייב אותי להמשיך בחברה בתפקיד ניהולי.
    כמובן ששמחתי מההצעה והיה לי יותר קל לממן את עצמי (תוך כדי עבודה בחברה) במהלך התואר.

    השבמחק