יום שלישי, 26 באוגוסט 2014

טיול בפרינאים

טיול בפרינאים הוא טיול באחד מחבלי הארץ הקסומים ביותר הקיימים בעולמנו. הפרינאים הם חבל ארץ הנפרס על פני כ- 450 ק"מ והם מציעים שפע של מסלולי טיול רגליים לצד נהרות, מפלים ונתוני טבע מרשימים. טיול בפרינאים יכול להיות טיול רגלי, טיול ג'יפים וטיול שמשלב בין השניים. את הפרינאים ניתן לעבור מצד לצד או לבצע טיול כוכב.

טיול מצד לצד
הפרינאים הם אזור קסום וגדול מאד והטיול אשר עובר מצד אחד לאחר אינו עובר לכל אורך הפרינאים אלא מציע למטיילים להתחיל מנקודה אחת ולסיים באחרת. טיול בפרינאים יכול לעבור באזורי טבע שמתאימים לטיול רגלי או בג'יפים כשלאורכו ישנם נהרות ומפלים וכמובן טבע מרשים. טיול אשר מתחיל מנקודה אחת ומסתיים באחרת יכלול לרוב לינה בכפרים שונים שגם היא חוויה בפני עצמה.



טיול כוכב
טיול כוכב הוא טיול אשר מציע לכם לישון במקום אחד  (לרוב כפר מקומי) ולצאת כל יום לטיול אחר. היתרון של טיול כוכב הוא שאין צורך להתארגן כל פעם במקום חדש וניתן ליצור קשר עם המקומיים. חלק מהכפרים יציעו במקום ערבי פולקלור שגם הם חוויה בלתי נשכחת עבור כל מי שעושה טיול בפרינאים.

טיול באמצעות מדריך

הפרינאים הם חבל ארץ קסום ואם זו הפעם הראשונה שאתם יוצאים אליהם מומלץ מאד שתשקלו לצאת בטיול מאורגן או טיול עם מדריך מנוסה. טיול בפרינאים עובר דרך מקומות קסומים ויכול להציע לכם אטרקציות כדוגמת שייט בנהרות וטיפוס על הרים. כשאתם מבררים עם חברה המתמחה בתחום הטיולים בפרינאים על הטיול הרצוי לכם ייתכן והיא תמליץ לכם להצטרף לקבוצה או לצאת לדרך עם מדריך. אפשרויות אלו יעניקו לכם את הטיול שהכי מתאים לאופי שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה