יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

גני אירועים



בחירת גני אירועים תלויה במזון שיוגש
יש כל מיני קריטריונים שיכריעו את הבחירה שלכם בגן אירועים כזה או אחר. יש גני אירועים גדולים ויש קטנים. יש גני אירועים עם אולמות שצמודים אליהם ויש שמשקיעים באזורי ישיבה חיצוניים. אולם, כשאתם בוחרים בכל מקרה בגן האירועים שבו תחגגו, חובה לשים לב לסוגיית הקייטרינג. נכון שיש מתחמים שבהם מראש יציעו לכם לבחור בכלל בקייטרינג חיצוני, אבל אם אתם מהאנשים שרוצים לסגור עסקה בבת אחת - אתם תבחרו בגן אירועים שיש לו גם מטבח משלו. או אז כמובן - צריך לבחון את המזון שמוגש באופן מעמיק.

אז איך בודקים את המזון?
קודם כל, כשבוחרים גני אירועים, בקשו עוד בפגישה הראשונה לקבל תפריט עם מחירים - עוד לפני שבכלל בחרתם בגן אירועים ספציפי. כך כבר תוכל ולהבין מהן מגוון המנות האפשריות ומהם המחירים שמוצעים לכם.
לאחר מכן, כשבוחרים גני אירועים יש לשים לב לסוגיית הכשרות - לרוב היא רלוונטית כי אפילו אם אתם לא שומרי כשרות - יהיו לכם אורחים שומרי כשרות, ואם אתם מתחתנים, הרבנות תדרוש בכל מקרה שהמקום יהיה כשר.
שימו לב שבשלב הטעימות, גני אירועים יגישו לכם ללא ספק מנות טעימות מאד - אך חשוב לשאול ולשים לב מה תהיה איכות הטעם של האוכל שיוגש לאורחים - שכן הוא יוכן בכמות מסחרית, וחשוב שההקפדה והדיוק על המנות שהוגשו לכן - יישמרו גם כשאותן מנות יוגשו ל200 אורחים בבת אחת.

ומה עם ההגשה?
עוד קריטריון חשוב לבחירת גני אירועים נוגע לסוג ההגשה של המזון. כאן זה עניין של העדפה אישית. יש מי שמעדיפים הגשה עם מלצרים ויש מי שמעדיפים הגשה בסגנון בופה ומזנון פתוח - וחשוב בכל מקרה לוודא שגן האירועים מספק לכם את הפתרון המועדף עליכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה