יום שני, 16 במרץ 2015

קופת חולים לאומית טלפון



האם במוקדי קופת חולים לאומית טלפון מחייב הזדהות?
מבוטחי קופת חולים זקוקים לעיתים קרובות לשירות דיסקרטי. יחד עם זאת, יש להבין את המגבלות המוטלות על הקופות בעצמן. את רוב השירותים הניתנים דרך מוקדי קופת חולים לאומית בטלפון לא ניתן לקבל ללא הזדהות מוקדמת. אי אפשר למשל לתאם ביקור אצל רופא מבלי למסור לנציגי המוקד פרטים אישיים ומזהים. פרטים אלו משמשים בראש ובראשונה על מנת לוודא את פוליסת הביטוח של המבוטח, כמו גם למנוע מצבים של מעבר על החוק. שנית, הזדהות מול מוקדי קופת חולים לאומית נדרשת לטובת קבלת מידע על חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ביטוח סיעודי, ביטוח נסיעות לחו"ל ומידע אדמינסטרטיבי על פי מאפייני המבוטח.

יש פרטי מידע שניתן לקבל באופן דיסקרטי באמצעות אתר האינטרנט של קופות החולים. זהו מידע כללי בלבד, העולה בקנה אחד עם צרכים בסיסיים של המבוטחים. מידע זה אינו מספיק לטובת תיאום תור או יצירת קשר עם רופא, אך הוא עשוי לעזור עבור מי שרוצה להשוות בין שירותי בריאות.

למידע נוסף לחת כאן – קופת חולים לאומית טלפון

השירותים הניתנים במוקדי קופת חולים לאומית בטלפון
יש מגוון רחב של שירותים הניתנים במוקדי קופת חולים לאומית בטלפון הרשמי. כל מבוטח יכול לבצע איתור זכויות ולשמוע על ניתוחים, קבלת ייעוץ מומחה וחוות דעת שנייה, רפואת שיניים ורפואה משלימה. נציגי קופת חולים לאומית בטלפון מוסמכים לספק מידע אמין על הריון ולידה, ילדים ונוער, משפחה, בריאות האישה וגיל הזהב. הנציגים מכירים היטב את השאלות הנפוצות ומוסמכים להפנות את המבוטח לקבלת טיפול רפואי בחירום ובשגרה.
לסיכום, במוקדי קופת חולים לאומית טלפון מחייב הזדהות אך מצד שני הוא מספק יתרונות רבים. המוקד הטלפוני פועל למען הלקוחות ובשיתוף פעולה עם צוות הרופאים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה