יום חמישי, 9 באפריל 2015

החשיבות של תרגול לפני GMAT



תרגול הוא הדרך הטובה ביותר לשפר את אחוזי ההצלחה במבחן אדפטיבי כמו GMAT. תרגול מלמד את הנבחן כיצד להתמודד עם בעיות בלתי צפויות, הוא מפתח חשיבה ייחודית המתאימה לאופי הבחינה והוא גם מונע חרדות ולחצים. 

תרגול מנבא הצלחה בלימודים אקדמיים והוא מהווה חלק בלתי נפרד ממערכת השיקולים של המוסדות המובילים בעולם. במילים אחרות, תלמיד שרוצה להשיג תואר שני במנהל עסקים לא יכול לצפות לעשות זאת ללא תרגול מקיף. התרגול הוא ההזדמנות של התלמיד להתנסות בעבודה קשה ולהביא לידי ביטוי את המשמעת העצמית.

השאלה היא כיצד מבצעים תרגול אפקטיבי לפני מבחני GMAT ועל מה כדאי לשים את הדגש. ההמלצה החשובה ביותר היא לבצע תרגול עם שאלות עדכניות. מבחני GMAT משתנים מדי מועד ורק המבנה שלהם נשאר קבוע. סטודנט שרוצה להפיק את המרב מהתרגול לא יכול להרשות לעצמו לקפוא על השמרים. עליו להיעזר במבחני התרגול של מכוני הכנה מובילים, להתייעץ עם מרצים ואנשי מקצוע ולעקוב אחר התקדמות הדרגתית בחומר הנלמד.



איפה עוברים את התרגול?
המלצה נוספת היא לעבור תרגול לקראת מבחני GMAT במקום ידידותי. אפשר לבצע את התרגול עם דפים מודפסים, על גבי המחשב או באתרי אינטרנט אונליין. לכל סטודנט העדפות אחרות המשפיעות על מיקום ואופי התרגול. השאיפה היא בסופו של דבר להשתמש בתרגול בתור פלטפורמה ללימודים, ולא להתייחס רק לציונים במבחני ההכנה. במילים אחרות, חשוב לשמור על פרופורציות גם בתרגול לקראת מבחן חשוב כמו GMAT. איכות התרגול נמדדת בטווח הארוך ולא בתוצאות הזמניות.

לסיכום, המשמעות והחשיבות של תרגול צריכים להיות ברורים לכל סטודנט לתואר שני. התרגול קובע הצלחה במבחן והוא מונע עוגמת נפש והפתעות בלתי רצויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה