יום שבת, 6 ביוני 2015

שירות הלקוחות הטלפוני של 012



שירות הלקוחות הטלפוני של 012 מיועד לתת מענה ללקוחות הקיימים של החברה או ללקוחות מתעניינים. השירות יכול לתת מענה גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים כאשר הנציגים המקצועיים נותנים מענה על פי הדרישה של המתקשרים. פניה אל שירות הלקוחות הטלפוני של 012 יכולה להתבצע משעות הבוקר ועד הערב ברציפות וכל אחד יכול לפנות לחברה בשעות הנוחות לו ביותר. השירות נותן מידע אודות שירותי החברה, ללקוחות קיימים המתעניינים במידע אישי וכן מקבל הצעות לשיפור או תלונות.

שירותי החברה
שירות הלקוחות הטלפוני של 012 מאפשר לכם לקבל מידע על שירותי החברה. השירותים של החברה ניתנים בתחום הטלפונים (הניידים והנייחים) ובתחום האינטנרט. השירות מתאים הן ללקוחות פרטיים אשר רוצים להשתמש בשירותי החברה לצורך ביצוע שיחות בתוך הארץ או מחוצה לה וגם אם אתם לא מחוברים לקו הטלפון של 012 תוכלו לברר כיצד לבצע שיחות לחו"ל באמצעות שירותי החברה. ביצירת קשר עם שירות הלקוחות הטלפוני של 012 תוכלו לשמוע על החבילות המשתלמות של החברה ולבחור את החבילה (בשיחות או בגלישה) המתאימה לכם.

לקוחות מתעניינים
אם אתם עוד לא לקוחות של חברת 012 אבל מתעניינים באחד מהשירותים של החברה אתם מוזמנים לקבל את כל הפרטים הנדרשים לכם בשירות הלקוחות הטלפוני. השירות מאוייש במוקדנים המכירים את השירותים השונים של החבילה והם יוכלו לתת לכם מענה התואם את הדרישות האישיות שלכם.

הצעות לשיפור
שירות הלקוחות הטלפוני של 012 פנוי גם לקבל הצעות לשיפור ולהתייעלות. מעבר לכך שניתן לפנות לשירות בכל הנוגע לבירורים ושאלות, גם אם יש לכם תקלה או אם אתם חושבים שישנה דרך לשפר את השירותים של החברה תוכלו לבצע זאת דרך השירות הטלפוני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה