יום ראשון, 21 ביוני 2015

מתקן לבקבוקי יין



מתקן לבקבוקי יין הוא פריט מרשים מאד שאפשר להחזיק בו בקבוקי יין. בדרך כלל אנשים שמים את המתקן במקום בולט כיוון שהוא מרשים במראה ומעניק תחושה של יוקרתיות במקום שבו הוא נמצא. מתקן בקבוקי יין יכול להיות מתנה מושלמת לכל מי שמגיע לאירוח בחג, לחנוכת בית או למשפחה שאוהבים. 

מתקן מעץ מלא
מתקן לבקבוקי יין יכול להיות בעל עיצוב ייחודי או מוכר, הוא יכול להחזיק בקבוק אחד יחיד בכל פעם או מספר בקבוקים והחומרים מהם עושים אותו שונים וצריכים להתאים למקום בו המתקן מונח. מתקן מעץ מלא מעניק תחושה שמזכירה את המקור שממנו הגיע היין, הטבע, הבציר והוא מעניק תחושה חמימה בחלל שבו שמים את המתקן. אומרים כי יין מקרב לבבות והדבר נכון גם בלי לשתות אותו. יין נותן תמיד אווירה יוצאת דופן במקום שבו הוא מוגש ואפילו הוא על מתקן מעץ מלא הוא יכול להוסיף לאווירה של המקום.




מתקן ממתכת
ישנם בתים שבהם הכי מתאים עיצוב נקי ומבריק ואז מתקן לבקבוקי יין ממתכת מתאים להם יותר. ישנם שפע של מתקנים וחומרים ומתכת היא חומר קר ויוקרתי שיכולה להוסיף לחלל את האווירה המתבקשת. המתקן מוסיף לאווירת המקום, מעניק כמובן מקום איחסון נוח והוא מאפשר לכל אחד לבחור את החומרים שיבטאו את האווירה הרצויה בחלל בדרך הטובה ביותר.

עיצוב מיוחד
ישנם מתקנים בשלל עיצובים וישנם מתקנים אותם מעצבים באופן מיוחד עבור מי שרוכש אותם. מתקן לבקבוקי יין צריך להתאים בעיצוב שלו למקום שבו הוא נמצא ולהחמיא לעיצוב הכללי. לכן, אם ישנו צורך בעיצוב מיוחד אפשר ליצור אותו ולהעניק את האווירה המושלמת במקום, אווירה ייחודית שאין שני לה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה