יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

קורס gmat – בחירת המקום המתאים ללימודים



כל מי שעומד לסיים את התואר הראשון שלו או סיים את התואר הראשון ורוצה לגשת אל תואר שני במנהל עסקים צריך לעבור מבחן gmat. תנאי הקבלה לתואר השני משכללים את הציונים של התואר הראשון עם הציונים של המבחן וכיוון שכך כל מי שרוצה להגיש מועמדות יודע שחשוב להשיג ציונים גבוהים ככל האפשר בשני הפרמטרים.

קצת על מבחן gmat
המבחן הוא בין לאומי ומתקיים בשפה האנגלית ומתחשבים בו כמעט בכל העולם. המבחן מחולק לארבעה חלקים כשלכל אחד יש זמן מוקצב כך שאי אפשר לגלוש בזמן בין החלקים (לא אם מסיימים מוקדם את החלק ולא אם רוצים להאריך את הזמן). ארבעת החלקים של המבחן הם חיבור באנגלית, כמותי, מילולי, חשיבה משולבת וחיבור. בחלק הכמותי ובחלק המילולי התשובות ניתנות מתוך אפשרויות בצורה של מבחן אמריקאי אך בשונה ממנו, שאלה שלא מקבלת מענה גורמת לקנס (כלומר הורדה בניקוד) ולכן חשוב לסיים את כל החלק גם אם לא כל התשובות נכונות.




למה לקחת קורס ?gmat
התוצאות של המבחן יכולות להשפיע על המשך הדרך האקדמאית ועל הקריירה העתידית. היום רבים מבינים כי תואר ראשון הוא לא מספיק כדי לבנות קריירה ופונים לתואר הנחשק, תואר במנהל עסקים. כיוון שהתוצאות של המבחן חשובות כל כך מומלץ מאד לגשת אל קורס gmat שעושה הכרות עם המבחן, נותן שיטות לפתרון השאלות ומעמיד מדריכים מוכשרים ללימוד.

המקום המתאים עבורך לעשות קורס gmat
המקום המתאים לעבור בו את הקורס חייב להיות בעל ניסיון, בעל הצלחות קודמות וכן בעל יחס שמתאים לכם. יש כאלה שמחפשים אחר לימודים בקבוצה ויש שמחפשים לימודים אישיים ובבחירת מקום לקורס אפשר למצוא גם כאלו שמשלבים בין שתי שיטות הלימוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה