יום שישי, 1 בינואר 2016

מרכזיות לעסקים קטנים



בעבר רק ארגונים גדולים וחברות גדולות יכלו ליהנות משירותי מרכזיות לעסקים קטנים, ואילו כיום אנו נמצאים בלב לבה של מהפכה רבה בתחום המרכזיות לעסקים קטנים. ככל שהשירותים הופכים להיות מנוהלים מרחוק באמצעות טכנולוגיית ענן, כך ניתן לחזות ביותר ויותר שייהנו משירותי מרכזיות לעסקים קטנים במחירים חסכוניים יותר.




מה הן מרכזיות IP לעסקים קטנים?
נשאלת השאלה החשובה ביותר – איך נדע איזו מרכזיה לבחור ואיך נדע איזו מרכזיה הינה הכי פחות מתאימה לנו? דבר ראשון, עליכם להפריד לחלוטין בין מרכזיות דיגיטליות לבין מרכזיות אנלוגיות. מרכזיות אנלוגיות למעשה הן מאוד ישנות וכבר מיצו את תפקידן בשוק והן גם יחסית נחשבות ליקרות, מכיוון שהן דורשות התקנת ציוד בעסק שלכם והן לא מסוגלות לספק לכם את מגוון התכונות והיישומים, אשר מרכזיות דיגיטליות רוצות ויכולות לספק עבורכם. זאת הסיבה הכי חשובה לכם להתמקד בשירותי מרכזיות לעסקים קטנים. מרכזיות ה- IP לעסקים קטנים יאפשרו לכם ליישם מגוון של פונקציות, אשר ייעלו לכם את שיטות העבודה שלכם במשרד שלכם ויקלו עליכם מאוד, כגון: תהיה לכם אפשרות לחבר שלוחות מרוחקות או אפילו טלפונים ניידים באופן ישיר למרכזייה ובכך לאפשר הקלה עליכם את התנועה מחוץ למשרד ועדיין תוכלו להישאר מעודכנים וזמינים.

כיצד נבחר מרכזייה למשרד שלנו?
הבחירה בסוג המרכזייה אשר תתקינו בעסק שלכם היא לא פשוטה כלל וכלל, מכיוון שהיום קיים מגוון נרחב של סוגים של מרכזיות ועליכם לבחור מן המגוון הרב מה הכי מתאים עבור המשרד שלכם. הדרך הכי טובה לבחור מרכזייה היא לבצע ניתוח צרכים פרטניים של העסק שלכם. וכן עליכם להתחשב במסגרת תקציבית מסוימת ולקחת בחשבון את העתיד ואת כיוון ההתקדמות והגדילה של העסק שלכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה