יום שישי, 12 בפברואר 2016

משכון זהב



שאלות על משכון זהב
משכון היא פעולה בה בתמורה לכסף ממשכנים דבר מה. רבים מכירים את עולם המשכון ממשכנתאות הבתים אך בתים ונכסים הם לא היחידים שאפשר למשכן. משכון זהב מאפשר לכל אחד לקבל הלוואה כאשר הזהב מבטיח את ההחזר של ההלוואה. הרעיון פשוט בבסיסו ואומר כי מי שרוצה יכול לפנות לעסק המתמחה בתחום עם הזהב שברשותו. העסק יעריך את שווי הזהב ויציע תמורתו תשלום ותנאי החזר כדי לקבל את הזהב בחזרה.
מתי כדאי לבצע את המשכון?
כעיקרון, מי שיש לו כסף ולא זקוק לעוד כסף, לא יפנה לביצוע משכון זהב. אבל, מי שחסר לו כסף או מי שזקוק להלוואה יכול לעשות זאת. מי שקיבל סירוב מהבנק לקבלת הלוואה לא צריך להתייאש אלא לחפש אם יש לו זהב בבית שיכול להיות בעל ערך רב.
מי יכול להעריך את שווי הזהב?
את שווי הזהב אמור להעריך המקום וזאת לפני ביצוע משכון זהב. בהתאם להערכה תתקבל ההחלטה מה שווי העסקה ותוכלו להחליט אם אתם רוצים אותה או לא. הערכה כללית של הזהב היא לא רצינית ויש להשתמש בכלים המתאימים לצורך הערכת השווי שלו.

האם ישמר לכם הזהב לתמיד?
התשובה לכך היא שבדרך כלל לא. משכון זהב יאפשר לכם למסור את הזהב שברשותכם בתמורה לקבלת כסף שאותו מלווה לכם הצד שמקבל את הזהב. העסקה שתתבצע מולכם תהיה ברורה מאד ואתם תצטרכו לעמוד בתנאים שלה. עם זאת, אם לא תעמדו בתנאי ההחזר עליהם תסכימו מראש הצד השני יהיה רשאי למכור את הזהב וזאת בהתאם למה שתקבעו בניכם לפני שתתבצע העסקה. משכון זה יאפשר לכם ליהנות מכל העולמות ובעיקר מכסף מזומן ביד לכל שימוש שתחליטו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה