יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

בריכות לגינה הביתית



גינה ביתית היא מקום מצוין לבניית בריכות שחייה. אם בעבר דובר על פריבילגיה של בעלי ממון בלבד, הרי שכיום ניתן לבנות בריכה ייעודית כמעט בכל סוג של גינה או חצר.
הבריכה מציעה שורה ארוכה של יתרונות והיא משפרת את איכות החיים. בעזרת הבריכה אפשר להעלות את ערך הנכס, להבטיח זמן איכות משותף עם הילדים והמשפחה ובמידת הצורך גם לערוך אירועים פרטיים בהשתתפות חברים.

התאמה לגודל ועמידות לאורך זמן
יש כמה דברים שכדאי להתייחס אליהם כאשר בונים ומרכיבים בריכות לגינה. קודם כל, צריך לבדוק האם הבריכה בכלל מתאימה לגינה מבחינת גודל. לא בכל הגינות אפשר למשל לבנות בריכת בטון ובריכה מתועשת. בגינות קטנות הפתרון הוא בריכת פיברגלס, או לחילופין בריכת פלסטיק ניידת ומתקפלת שמתאימה לשימוש בסיסי בלבד.



שנית, רצוי לברר לגבי העמידות של הבריכה מפני בלאי, שחיקה ונזקים של מזג האוויר. עמידות נורמלית של בריכות לגינה אמורה להגיע לכמה עשרות שנים לפחות. גם כאן ההבדלים בין בריכות לגינה נובעים מחומרי הגלם שבהם בוחרים להשתמש: ככל שחומרי הגלם יהיו איכותיים וטובים יותר, כך המחיר של הבריכה יעלה אך מצד שני היא גם תהיה עמידה לאורך זמן רב. 

למה להשקיע בבניית בריכות לגינה?
בריכות לגינה מעלות כאמור את ערך הבית והן משמשות פתרון נפלא לתעסוקת ילדים. מבוגרים בכל הגילאים נהנים מהבריכה ואפשר לנצל אותה גם בחורף וגם בקיץ. כיום יש מכשירי חימום ייעודים לבריכה, שמשנים לחלוטין את חווית החורף ואידיאליים עבור מדינה עם אקלים ים תיכוני כמו ישראל.
לבסוף, מומלץ לבנות בריכות לגינה בגלל שהן עדיפות על בריכות ציבוריות. הבריכה הביתית תמיד נקייה יותר, זמינה ונעימה לשהות קצרה או ממושכת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה