יום שישי, 27 בינואר 2017

מתקשרת בטלפון



רבים תוהים, האם לצורך שיחה עם מתקשרת, צריך להיפגש בין האדם שמבקש לשוחח לבין המתקשרת, פנים אל פנים? יש אנשים שיאמרו שכן, זה צורך אמתי של תהליך התקשור. יש מתקשרות שגם משתמשות בטכניקות מסוימות של תקשור, אשר בלתי ניתנות לביצוע בשיחת טלפון, אלא מחייבות פגישה פנים א פנים. לדוגמא, מתקשרת שמשתמשת בראייה חזותית או בשפת גוף, מין הסתם לא תעבוד בשיטה של תקשור בטלפון, אלא תבצע פגישות רק פנים מול פנים. גם מתקשרת שעושה שימוש ביכולת קריאה בכף היד, לא יכולה לבצע תקשור על ידי הטלפון מכיוון שמין הסתם קו היד לא עוברת בטלפון. אבל, כל מתקשרת אחרת שלא מתבססת על טכניקות כאלה, ויש הרבה כאלו, יכולה להיות מתקשרת בטלפון.

כיצד יודעים שמתקשרת איננה מחוברת לעולם עליון?
רבים תוהים – אם אני לא פוגש את האישה פנים אל פנים, איך אוכל לדעת אם היא לא מרמה, אם היא לא מקריאה מלל מתוך דף מראש, לדוגמא, אם היא לא מרמה ומשיגה מידע עליכם מראש כדי להערים עליכם. יש כמה דרכים לגלות מתקשרת בטלפון שלא באמת מחוברת לעולמות עליונים ורוחניים. לדוגמא, מתקשרת שמדברת בצורה מעורפלת, לא מתייחסת אליכם אישית. מתקשרת שלא מכירה עליכם מידע אישי, ומביאה מידע שקל לדעת. כאשר המסרים של מתקשרת בטלפון הם מסרי הפחדה שמטרתם לגרום לכם לעשות משהו – גם זה סימן של מתקשרת מתחזה.




מה צריך לצורך תקשור בטלפון?
מתקשרת בטלפון בדרך כלל צריכה להתכונן מראש. שעת השיחה צריכה להיות קבועה, כדי אפשר למתקשרת לשוחח עם נשמות בעולמות עליונים ולזמן אותן מבעוד מועד. לרוב מתקשרת בטלפון תבקש מראש שם מלא, ומידע על נשמות אחרות. לפעמים היא תבקש תמונה שלכם או של כף היד שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה