יום שישי, 27 בינואר 2017

BPM - הפקה באולפן ביתי


בשנים האחרונות, תחום ההפקה המוזיקאלית משנה את פניו. מהקלטות באולפנים מסחריים גדולים, בקרב המונופולים אשר דורשים מחירים יקרים, חל מעבר להפקה באולפנים ביתיים ואינטימיים. לימודי BPM מציעים מסלול יוקרתי ללימודי הפקה באולפן ביתי ולסאונד לאלו הרוצים להקליט את המוזיקה שלהם או של אחרים.

המסלול הלימודי להפקה באולפן ביתי
המסלול להפקה באולפן ביתי של BPM כולל התעמקות של הסטודנטים בנושאים שונים ומגוונים כגון אקוסטיקה, הפקה, הקלטה, מיקס ועוד. הקלטה באולפן ביתי דורשת כישורים רבים מהסטודנט ומסלול הלימודים משלב את כלל הכישורים הנדרשים ומאפשר העמקה בהם לרמת מקצועיות גבוהה. במסגרת מסלול הלימודים של BPM קיימת אפשרות לקבלת תעודת הסמכה מחברת שטיינברג לשימוש ב-CUBASE, תוכנת יצירה וההפקה המובילה ביותר בעולם המוזיקה ואף תתאפשר לסטודנטים רכישה מוזלת של התוכנה. במסגרת הלימודים יתאפשר לסטודנטים להתמקצע ולבלות שעות רבות במתקן לימודי המדמה אולפן הקלטות ביתי, בו יוכלו להתנסות ולשפר את כישוריהם לקראת היציאה לשוק או לקראת הקמת האולפן הביתי עבור צרכיהם. סטודנטים הלומדים במסלול ההפקה באולפן ביתי של BPM יוכלו להשתמש בכישורים שרכשו במהלך לימודיהם לטובת הקמת אולפן ביתי משלהם, בו יוכלו להשתמש לטובת הקלטת והפקת המוזיקה שלהם (במידה ומדובר במוזיקאים) ובכך לחסוך כסף רב שבעבר היו מוציאים על הקלטות. סטודנטים היוצאים לשוק העבודה יוכלו גם להפוך את אולפן ההקלטות הביתי לעסק משלהם, עבור מוזיקאים החפצים בשירותי הקלטה והפקה מוזיקאלית.




הפקה באולפן ביתי כדאי ללמוד במוסד הטוב ביותר
היות וכל אחד יכול לבנות לעצמו אולפן הקלטות ביתי, לרכוש את האמצעים הנדרשים ולהתחיל בעבודה, מומלץ ללמוד את המלאכה במוסד הטוב ביותר. לימודי BPM מציעים שעות רבות של התנסות בתחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה