יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

מהן הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים?



הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים ניתנות על ידי חברות אשראי, חברות ביטוח וחברות פרטיות. בניגוד לבנקים שנותנים הלוואות רק לשכירים שנמצאים במצב חשבון בנק חיובי או מתחייבים להעמיד ערבים ובטחונות, הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים ניתנות לכל מטרה ובאופן מהיר ומיידי. הליך האישור המהיר מאפשר לשכירים להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות ולהשתמש בהלוואות חוץ בנקאיות כמקור מימון נוח.

בנוסף, אפשר לבחון את המאפיינים של הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים בפרמטרים של ריביות ותנאי החזר. הריבית עבור ההלוואה בדרך כלל נמוכה כי הלקוח מראה למלווה את המשכורות הקבועות שלו. הכנסה קבועה היא יתרון משמעותי בענף ההלוואות ויש מקרים שבהם היא גם שווה הרבה מאוד כסף. חוץ מזה, שכירים יכולים להשתמש במחשבון הלוואות כדי לבחון את ההשפעה בפועל של תנאי הריבית וכך למצוא מסלול שמתאים לגובה ההכנסה החודשית שלהם.




כך תמצאו הלוואות חוץ בנקאיות
יש כמה מקומות שבהם ניתן למצוא הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים בתנאים מועדפים. ראשית, כדאי ליצור קשר עם חברות שעוסקות בתחום ולהשוות בין חברות אשראי וחברות ביטוח לבין גופים פרטיים. חברה פרטית שמציעה הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים בדרך כלל תגבה ריבית גבוהה יותר, אך היא גם תעניק גמישות רבה בפירעון או בפריסת התשלומים.

שנית, ניתן להיעזר במידע שמפורסם על ידי משרד האוצר ולהשוות בין הלוואות לבין מקורות מימון אחרים. כדאי לשכירים להביא בחשבון את ההשפעה של ההחזר החודשי של ההלוואה על התקציב המשפחתי, לבחון את היתרונות והחסרונות של מקורות מימון מסוימים ובמידת הצורך להתייעץ עם אנשי מקצוע. אפשר לערב רואי חשבון או יועצים פיננסיים טרם נטילת הלוואה ויש גם מקומות עבודה שמציעים סיוע כספי לבעלי תפקידים בכירים.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה